Is it true what they say?

Om jag hade börjat plugga direkt när jag gick upp, alltså klockan tio, då hade jag kommit en bra bit vid det här laget.. Jag hade nog nästan varit klar med psykologin. Men icke, så fungerar inte jag! Jag har inte gjort nånting hittils och jag är jättetrött och har ingen motivation alls. Men jag vet att jag måste bli klar med psykologin och komma längre på engelskan så jag inte har allt kvar imorgon. Historian är nästan helt klar, har bara en fråga kvar som jag inte förstår ^^  Känns som att det kommer bli en lång morgondag i skolan :) Det kan jag behöva, har ju inte varit där på en vecka ;D

Gårdagen spenderades mestadels på två olika fotbollsplaner. Först hjälpte jag Jeppe att träna ett par småknattar som var mer eller mindre bra som målvakter. Det beror på hur man ser det =p Men dom var söta :) Sen var det bara att bege sig hem, plugga i två timmar, sen iväg för att spela egen match. På kvällen gick jag och Therese en långpromenad och det var tur att jag hade skaffat skavsårsplåster :) Mihi.


Du hade bara ett krav på mig. Ett enda. Och inte ens det kunde jag leva upp till. Förlåt. Jag lovar att bättra mig.. Det var ju trots allt ett av mina mål den här säsongen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback