Jag har skuggat dig i kylan en hel dag.

Haha, vad har jag lärt mig idag? För det är väl så, man ska lära sig saker i skolan? Okej, på svenskan kunde jag väl lärt mig en del, men då var jag så trött att jag inte kunde lyssna..

Dagen började med pedagogiskt ledarskap och lek i två timmar! Vi spelade poker (jag kom tvåa!), lekte fem spalter och det roligaste; så ska det låta! Mitt lag vann! :D Det var fett roligt :) Sen på religionen hade vi eget arbete, så jag, Elin och Felicia spelade kort. Då vann inte jag. Och Felicia har haft med sig Ässe idag! Ässe är ett ägg. Som inte är kokt. Han fick en spricka i sig redan klockan tio, men med lite tejp ordnar sig allt.. Han var hel när jag lämnade Felicia iallafall.. Felicia försökte övertala mig och Elin om att det var ett befruktat ägg. Att om vi kokade det skulle det bli en kyckling. Vi försökte förklara att äggen man köper är inte befruktade. Då sa hon att det hade stått att de var det på förpackningen. Nej Felicia!

Träningen igår var galet rolig också! Trots att alla bara mobbar mig =p Och imorgon ska vi spela match mot Spånga. Jag hoppas Lisa och Magda spelar, det vore jävligt kul att möta dem :D

Kommentarer
Postat av: fesse

du vann inte.. FÖR JAG VANN!

2007-05-30 @ 20:57:47
Postat av: Anonym

mitt namn fansn med fem gånger i ditt inlägg (:

2007-05-30 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback