Jag ska jobba på ikea när jag blir stor.

Fyfan.. Träningen igår, herregud vad seg jag var. Jag hade ingen energi alls. Det var det värsta jag varit med om, det var jobbigt att bara förflytta sig och att slänga sig var dubbelt så jobbigt.. Gav upp mitt i en av övningarna och satte mig brevid, det gick inte längre. Jesper sa åt mig att vara med på tvåmålet iallafall och det gick väl sådär.. Men jag har iallafall lärt mig en läxa: stanna inte kvar i skolan innan träning, och om jag gör det: ÄT MER! Allt jag ätit sen lunch var två mackor.. Det räckte inte riktigt. Sen att jag inte hade sovit något under natten hade nog sin verkan också.. Från och med nu hatar jag dansbandsmusik ännu mer.

Dagen igår blev ganska bra, trots mattelektionen som försörde mitt braiga humör först.. Men det kom tillbaka och jag skrattade ganska mycket igår tror jag. Sen roade vi oss med att mäta olika saker också! Jag är till exempel bara två centimeter längre än Oliver. Jag trodde jag var längre. Och Micke är 1,90. Jag trodde han var kortade =p

Blev ännu mer stressad igår också, fick ännu ett arbete i högen av allt som ska bli klart.. Fast det tänker jag verkligen inte börja med förrän jag är klar med historiahemtentan, vilket är på tisdag om en och en halv vecka. Jag och Elin ska hålla i en gympalektion för 1D också, det blir intressant att se när vi ska hinna planera den.. (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå bara två centimeter längre? Ser jag verkligen så kort ut? :(

2007-05-19 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback