Let the day go by.

Man borde få skicka sms på lektioner. Iallafall om de handlar om ämnet! För det gör jag och Felicia.
F: Norge ger igen snart.
C: Jag tänkte också det.. fast egentligen borde det vara Sverige som ger igen, eftersom det gått bäst för Norge ekonomiskt..
F: Hm, men eftersom Sverige inte har några pengar eller så bra militär så kommer det nog inte gå så bra för oss, och det är då Norge tar över oss, för vi är så svaga.

MVG till oss.

Sen är jag glad för att du inte bryr dig om att jag är nere eller okontaktbar, du pratar på som vanligt. Ibland funkar det, ibland funkar det inte. Idag funkade det jättebra och en dag som jag trodde att jag skulle spendera sovandes i sängen spenderades i stan och på kajen glassätandes. Du är bäst för du förstår utan att ställa frågor. För du vet hur jag fungerar. Tack.

(Dessutom tror jag visst att Oskar saknar oss. Det borde han.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart att han saknart oss, för vem saknar inte oss? Vi är ju bäst på alla säytt och viss, speciellt på historian med våra fina analyser om framtiden!

2007-05-03 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback