Livserfarenhet.

Jag kan göra klart redan nu: Jag tänker inte försöka delge eller berätta vad jag lärt mig den här veckan. Det går inte, det skulle ta för det första flera timmar att skriva och för det andra skulle jag inte vilja att ni skulle lära er samma sak ;D Men det har varit helt sjukt lärorikt, jag har fått en helt ny syn på väldigt många saker; mig själv, hur andra beter sig, manligt och kvinnligt ledarskap och lite annat. Allt har liksom inte sjunkit in ännu, det kommer ta någon vecka att landa tror jag. Varje dag har vi hållit på konstant från 8,30 till 21,00 ungefär.. När vi inte haft föreläsningar har vi ätit ^^ Och maten, herregud. Snacka om nice eller :o Skulle inte tacka nej till att bo kvar där en vecka till och bara äta mat =p

Jag har även blivit en jävel på pingis! :D Jag och Oliver fick lära oss av, vad som för oss var, ett proffs. Mårten från skåne hade gått på pingis förut och var fett bra, och ni som har tittat på riktiga pingisspelare nån gång vet att de står en bit ifrån bordet och har en tendens att slå bollarna när de är nedanför bordet. Det har jag också lärt mig nu. Och att smascha! Så nu funderar jag på att utmana Max eller någon.. Kanske ^^

Och på tal om golf! Niklas ska sälja sin bil. Och så ska man ge fan i att ställa sig på hans parkeringsplats. Så. Klart. Godnatt snart, jag ska upp om tolv timmar :)

Kommentarer
Postat av: Oliver

HAH! du tror att Mårten lärde dig spelapingis?
Innan vi gick och la oss så lärde han mig skånes mörkaste hemligheter om pingis och konsten att skorra med rösten sådär knasigt som bara dom kan.
Fan va god mat det var förresten :O

2007-05-26 @ 19:09:12
Postat av: Anna

Cissi! :) vad glad jag blir av att du verkat ha det så bra :) och över att vi ses imorn efter två evigheter (eller veckor ;P)

2007-05-27 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback