Norrut it is!

Nu har jag lagt min kaosia söndag bakom mig och vet att jag kommer klara det här nu. Mitt i all stress känns det som jag har ett lugn inom mig, en röst som varje gång jag känner att jag är påväg att spåra ur, säger: ta det lugnt, andas, det löser sig. Det känns tryggt att ha den där, men jag undrar varför den inte alltid är där..

Haha, eftermiddagen var ett riktigt äventyr med mycket skratt och oseriösheter med Oliver :D Det där Rauol Wallenberg var typ hundra gånger seriösare än vi tänkt oss.. Vi kommer inte passa in där bland alla stekare från Lidingö. Typ 'hej vi kommer från förorten!' Nej men vi kommer ha jävligt kul den där veckan, det är jag helt övertygad om. Det verkade ändå vara hyfsat normalt folk, om man jämför med dom bilder vi sett från tidigare år =p

Träningen idag var skön, jag fick ta ut mig riktigt rejält. Iallafall i benen och vaderna. Det där med spänstträning har börjat :) Så det var jag, Jeppe, häckarna och en balansplatta. Man kan hitta på en massa roliga grejer ska ni veta ;D Typ såna där kramp-i-vaden-framkallande övningar till exempel. Eller skrattanfallsövningar går också bra. Eller vält-alla-häckar-på-en-gång-övningar. Bara att välja och vraka. Nu tycker jag om fotboll igen, men på torsdag är det match. Hjälp.

Duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback