One last kiss.

Alltså, det där jag sa om att plugga.. Jag tror jag struntar i det. Alldeles för ambitiöst ^^

Och jag har shoppat som fan idag! Såhär mycket har jag nog aldrig köpt på en och samma dag nånsin tror jag.. Och ändå är det inte särskilt mycket. Men jag är glad iallafall :) Jag bytte väskan jag fick av Karin mot en som är lite mer min stil, så hör och häpna; nu har jag en väska! Sen köpte jag en bh, ett linne och ett par skor :) skorna är skitsnygga, vita adidas, grön sula under och ljusrosa ränder. Han som jag handlade av på Sneakers and Stuff såg ut som någon.. Jag har inte kommit på vem ännu och det stör mig lite. Han var trevlig iallafall, det är dom alltid i den där affären =)

Är fett taggad till träningen ikväll också! Jag förväntar mig att jag och Jeppe ska träna spänst, jag råkade skriva i 'den svarta boken' att jag behövde träna på det. Släppte in ett mål som gick över mig i söndags, och hade jag kunnat hoppa lite högre hade jag ju tatt den.. Så nu jävlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback