Tänk om jag har fel, jag kan ha fel.

Okej. Extra Extra igår. Herregud vad roligt det var, jag skrattade konstant i två timmar! Johan Glans är min idol, det är bara han som kan köra tum-brottning med sig själv och tro att ingen märker. Han är bara så jävla klockren :D Fast alla var roliga, utom tönten Danny. Vad fan gjorde han ens där? Men nej, det var en riktig höjdare och vi ska tillbaka nu på onsdag :)

Idag har jag gjort nationellt prov i matte. Det var spännande, speciellt att sitta mitt emot Felicia. Vi åt Tom & Jerrykex och skrattade åt varandra. Det var mysigt. Sen hur det gick på provet är väl en annan femma, men jag ska nog lyckas få godkänt iallafall. Så har jag känt efter alla prov jag gjort, och då har jag nätt och jämnt klarat G.. Men det som var lite kul var att Anna ringde mig när jag var påväg hem. Min mattelärare hade frågat efter mig och tydligen så är min första del försvunnen.. Kul. Jag hoppas verkligen jag får göra om den.. Och om jag får det vet jag ju vad som kommer, då kan jag ju träna extra på det. Höhö ^^,

..Fortfarande inte ett ljud från dig.. Inga pengar på mobilen har jag heller, så jag kan ju inte höra av mig. Men jag vet att du kan, jag vet att du har typ 2000 gratis sms. Jag är orolig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback