This is the first day of the rest of your life.

Dagens att-göralista:
Plugga. Plugga plugga.
Laga mjukisbyxor.
Köpa kontantkort till mobilen.
Spela match.
Packa.

Vem tror jag hinner? Jag ska göra allt utom match och packa innan klockan fem. Jag har knappt vaknat än ^^ Får ont i magen när jag tänker på allt plugg. Varför blev jag inte klar med psykologin igår för? Dessutom har jag typ helt ändrat prioritetsordning. Jag ska bli klar med historian innan engelskan, eftersom jag inte förstår nåt av engelskan och måste ha hjälp av Max på måndag när jag kommer tillbaka. Det innebär att jag måste vara kvar i skolan och inte kommer hinna plugga historia så då måste den bli klar innan :)

Inatt har jag drömt asroligt! :D Jag drömde om framförallt Micke. Han blev utkörd från matten av Charlotte för att han var för intresserad av flygplan har jag för mig.. Han stod på stolen och lekte flygplan. Och Charlotte hade skaffat lugg och jättelångt hår :o Sen hade vi hand om någon säl som blev till en hund lite senare, och som Daniel fick ta hand om när vi skulle ha matte. När vi kom tillbaka hade han lärt den räkna.. Min tränare var även i skolan och retades med mig. Nej, det var en jättekonstig dröm, men ganska underhållande ^^,


Kommentarer
Postat av: felicia

men har inte charlotte långt hår och lugg redaN?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback