Try to think straight.

Vad gör man när hjärnan säger sluta, men hjärtat säger fortsätt? Jag måste seriöst ha någon vettig att prata med. Helst någon som kan ta beslutet åt mig, för jag kommer aldrig klara det ensam.

Mja, imorgon bär det av då. Mot den där omtalade veckan. Vi får se om jag kommer tillbaka. Om någon kommer tillbaka.. Vi kanske blir fast i skogarna eller uppätna av monster eller helt enkelt ihjälslagna av varandra. Det kan man aldrig veta. Men jag tror faktiskt det kommer gå bra, det ska iallafall bli jävligt roligt :) Är inte nervös faktiskt, men det kommer väl det med. Det som oroar mig mest just nu är att vi inte kommer hitta till bussen. Det vore typiskt ^^ Hittar vi bara bussen så löser sig allt, jag har ju Oliver med mig, grabben som kan allt och lite till ;D Iallafall i akrobatikväg. Eller nåt.. Jag ska börja packa snart också, det blir intressant. Jag är sämst på att packa, verkligen. Lova att inte glömma bort mig under den här veckan iallafall! Då kommer jag bli väldigt ledsen.. Och Felicia, jag har inte glömt vad det stod i ditt sms igår. Jag förväntar mig det nu ;D

Här under vattnet är jag blå
I poolen doftar världen klor
Var det du som höll för hårt, eller är det jag som är för svag?
Var det du som blev för våt, eller är det jag som är så hal?

Min hud är vit under mitt armbandsur
Där under tar vintern aldrig slut
Var det du som höll för hårt, eller är det jag som är för svag?
Var det du som blev för våt, eller är det jag som är så hal?

Det är bara saker man ser
(det är bara saker man vet..)
Det är bara saker man ser
(det är bara saker man vet..)
Det är bara saker man ser
(det är bara saker man vet..)
Det är bara saker man ser...

Kommentarer
Postat av: fesse

je då, jag lovar, så länge jag vet tid och plats så fixar jag det :D

2007-05-21 @ 06:45:36
Postat av: Anonym

CISSI KOM HEM TILL MIG! jag har tråkigt!

2007-05-22 @ 18:11:18
Postat av: Anonym

CISSI KOM HEM TILL MIG! jag har tråkigt!

2007-05-22 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback