- Var det franska?

Idag är det Emil Jensen som gäller! Jag är inte så pepp längre, somnade på eftermiddagen (efter att jag lärt mig ytterligare fyra stycken av mitt tal.. Det går bra det här) och mamma ringde och väckte mig utan att ha nåt vettigt att säga. Det gjorde mig irriterad. Men jag har i alla fall handlat nu och ska snart snart börja laga mat. Heja mig.

Och idag var första engelskalektionen på länge som jag inte blev arg på! (Haha, jag vet inte hur jag ska formulera mig för att det inte ska låta som att det är engelskalektionen jag är arg på...) Kanske berodde det på att vi mest fick prata och ha hörövning. Och att vi fick tillbaka vårt Progress test, som jag redan visste resultat på, men vi har inte fått tillbaka skrivdelen på den. Det fick vi idag, och jag fick en fyra! Av fem möjliga. Har bara fått treor hittils, som jag trots allt varit nöjd med, men en fyra hade jag aldrig anat. Inte redan :o Då blev jag glad.

Lyssnar på Emil just nu.. Börjar bli lite glad igen, han är så himla bra. Nu försvann mitt internet. Nu kom det tillbaka.

Mot köket. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback