Är det jag som är för svag?

Sist jag räknade dagar var det en himla massa dagar till allt.. Det var bland annat nio dagar till skolan började och 64 dagar till kent släppte sitt nya album. Annat är det idag. Idag är det nämligen FEM dagar till kent spelar på Annexet. När jag skrev sist var det 94.. Idag är det också ELVA dagar till Winnerbäck spelar på samma ställe. Sist var det 104.. Och när jag skrev förra gången fanns knappt Emil Jensen i mitt liv. Inte i den bemärkelse att det var något att räkna ned till i alla fall. I vilket fall så är det NITTON dagar kvar till dess.

(Sen att jag tycker att fem dagar är en lång tid, det är väl en annan sak..?)

Jag drömde inatt. Jag var oerhört arg.. Minns inte över vad, men arg var jag. Och har börjat sakna fotbollen lite nu måste jag erkänna. Jag som tänkt ta ett längre uppehåll, typ ett uppehåll på en hel vårtermin. Vi får se hur det blir med det.. Hur länge jag klarar mig. Men med min nya livsstil som jag följer slaviskt just nu kommer det inte gå att spela fotboll. Det kommer innebära massvis med stress. Nejtack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback