Bästa skolan.

Ännu en anledning att älska min skola! Kom dit en timme innan jag började idag (vilket innebar att jag var där klockan ett, höhö) och hittade Felicia och Oliver i friendsrummet. Aka det röda rummet. Aka porrummet. Där satt de i alla fall, och gjorde inte vad som helst. De spelade Mario Cart! :D Heeelt roligt var det! Vi kom fram till att det kommer sluta med att hela skolan blir spelberoende och vi måste öppna ett centrum för anhöriga och för de beroende. AMCS kan vi heta. Anonyma Mario CartSpelare.

(Vad trött jag blir på min mamma. Så fort hon eller jag kliver innanför dörren har hon genast något att klaga över. Något som är fel och något som gör att hon är trött på det ena eller andra. Jag vill inte höra! Jag har nog med att vara trött på saker själv, jag behöver inte hennes klagan. Gah.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback