Du har väl märkt hur allt har börjat gå din väg?

Det är så mycket jag måste göra, så mycket jag måste ta tag i. Framför allt måste jag ta tag i mitt liv. Det här fungerar inte längre, jag måste inse det. Jag har kanske redan gjort det, men jag har inte börjat göra något för att förändra. Jag vill ha styrkan att göra det, men jag vet att jag bara skulle falla. Jag vet att det bara skulle bli ännu värre och jag vet att jag skulle bli lämnad med ensamheten. Jag vågar inte det ännu.

Men det är så mycket jag måste göra, trots det gör jag ingenting. Jag orkar inte. Jag har ingen lust. Jag vill inte bry mig. Jag vill inte vara medveten om konsekvenserna det får, jag låter bli att tänka på dem. Men jag är väldigt trött på att konstant vara stressad, arg och ha ont i magen. Jag är trött på det och jag vet att för att det ska ta slut måste jag ta tag i mitt liv, jag måste göra alla de där sakerna jag måste och jag måste se konsekvenserna i vitögat för att förstå. Men jag har inte riktigt lust.. Inte riktigt lust med något alls egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback