Hej bra dag.

Åh den här dagen har varit så stört bra. Jag har varit helt glad hela dagen och jag har fått vara i skolan tillräckligt länge för att det ska täcka min abstinens för stämningen där. Jag och Elin fortsatte dagen, efter att jag haft gympa och hon hejat, med att sitta och snacka skit med Nina i hennes lärarrum i en tjugo minuter. Åh hon är så bra. Vi diskuterade bland annat de nya, grymt snygga, planscherna i tunnelbanan. I en liten skola blir du större. Och det stämmer så himla bra. Sen hade vi svenska och jag var allmänt övertrött och satt och skrattade lite nu och då, både åt Felicia och Sakis. Och mig själv såklart. Efter jag hade slutat fördrev jag tiden med att göra engelskaläxan och sen prata lite med Linus, världens coolaste kille, och Ina och Therese. Det var trevligt.

Sen tränade jag. Det var oerhört kul, jag och Therese har inte träffats på länge. Vi lärde oss en ny spark och Therese lyckades inte riktigt.. Efter en hel del försök fick hon äntligen till det, men för att lyckas var hon tvungen att låta som en katt. Hon mjauade alltså samtidigt som hon snurrade runt och sparkade. Så sjukt roligt :D

Imorgon är det kent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback