Hold on.

Okej, jag erkänner. Jag är inte särskilt effektiv. Men jag pluggar och det går framåt, om än sakta men säkert. Sitter här med mitt täcke runt mig och det är allt annat än obekvämt :) Kanske ska ta med mig det till skolan sen? ^^ Haha, gud vad skönt det vore med tanke på hur jäkla kallt det kan vara i skolan :D Men jag vet att om jag anstränger mig och om det går lite snabbare framåt med filosofin kan jag bli klar med den idag. Det var inte en särskilt svår uppgift, den var bara svår för fantasin som jag inte har någon. Däremot har jag en mamma ;D Okej, tillbaka till Zenon och stoicismen nu :)

(kent fick för övrigt en bra recension till turnépremiären.. Och det är ju ganska bra. Fast det stod att det inte var så mycket gamla låtar. Det var lite synd. MEN JAG LÄNGTAR ÄNDÅ!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback