Ilska.

Jag har alltid undrat vad jag ska med en tennisboll till. Den har legat i mitt rum i säkert ett år, och jag har aldrig haft användning för den. Ibland har jag försökt kicka med den, men det har inte gått så bra. Men så idag hittade jag det ultimata användningsområdet. Var så läskigt arg när jag kom hem att jag inte kunde sitta still, tårarna strömmade och jag var tvungen att göra av med all ilska. Det var ilska för säkert flera månader som fick utlopp med hjälp av tennisbollen. Stog i säkert tio minuter och kastade den om och om igen i sängen, i mitt duntäcke. För varje kast tog jag i mer och mer och till slut var jag andfådd, men tårarna hade inte slutat rinna. Men nu rann de mer av uppgivenhet än ilska..

Någon som vill hålla mig sällskap inatt? Kommer inte kunna sova och jag saknar någon att prata hela nätterna med på msn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback