Ingenting har någonsin slagit så hårda slag.

Från och med igår morse förbjöd jag mig själv att stressa till något; jag klarar inte av att ha bråttom, får ont i magen direkt. Ändå lyckas jag stressa till träningen.. Men jag gör mitt bästa. Ni som känner mig och vet hur arg jag är när jag befinner mig i kollektivtrafik vet att det här är svårt för mig. Men jag, tro det eller ej, står stilla i rulltrappor och går inte överdrivet fort till/mellan tunnelbanor.. Jag är nästan stolt över mig själv :)

Idag har varit en ganska onödig, men ack så rolig, dag. Studiestuga i engelska imorse som gick sådär, jag var ganska trött och orkade inte bli arg ^^ Sen var det en timmes psykosocialt arbete och efter det hade jag kunnat åka hem. Men jag visste att jag bara skulle landa i sängen och sova bort hela dagen istället för att plugga. Så jag stannade kvar i skolan, fick en del plugg gjort men lekte framförallt MAFFIA! Shit vad kul det var :D Vi var runt tio pers som satt i en ring och folk tyckte nog vi var ganska udda. Som om de inte tycker det annars.. Vi fick till och med en lärare att vara med och han ville vara med fler gånger sa han ^^ Fast jag vann aldrig. Jag blev bara mördad hela tiden =/

Kommentarer
Postat av: Felicia

Dagen var underbart mys, den där hräliga bomullskänslan i magen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback