Jag är fri!

Jag fick åka hem idag. Med min blindtarm i behåll. De behövde inte operera :) Men det har varit ett spännande dygn på S:t Görans sjukhus må jag säga.. Träffat en jäkla massa läkare och doktorer och sjuksköterskor, säkert en 20 stycken, och de har klämt och tryckt och varit jätteelaka =/ Fast egentligen är de ju jättesnälla, speciellt han som gjorde ultraljud på mig. Han gav mig årets komplimang; Det var en väldigt snygg lever du hade! Sen lurade han mig också, men det kom jag inte på förrän ett par timmar efteråt.. Möh ^^

Fick alltså ligga kvar över natten för att de skulle se hur det utvecklade sig och det gick åt rätt håll helt enkelt :) Men aldrig mer säger jag bara! Vi kom dit vid typ halv fem, och sist jag åt var vid halv tre. När vi träffat den första sjuksköterskan säger hon att jag ska låta bli att äta och dricka ifall de ska operera. Visst tänker jag, det är lugnt. Det var inte lika lugnt när klockan var åtta och jag fortfarande inte fått äta/dricka.. Men vid nio fick jag dropp och såg ut som en jävla idiot som går runt med en sån där ställning. Smällar man får ta. Men fyfan för sjukhusnätter. Jag vill helst undvika såna i framtiden, tack!

Nu blir det filosofi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback