Jag vill inte gå i skolan.

Jag har ont i magen igen. Har insett att det kanske är stressrelaterat, att min kropp försökt säga ifrån genom att jag blivit förkyld tre gånger den här terminen, men nu sa ifrån på riktigt med att nästan ge mig blindtarmsinflammation. För jag kände det när jag åkte till skolan imorse att det kröp sig på och nu gör det ont, fast inte på samma ställe. Det här är den vanliga magonten jag får när jag är stressad och det är så mycket jag måste göra. Jag har så dåligt samvete, jag måste verkligen ta tag i skolan nu.. Har en uppgift i praktisk marknadsföring som ska vara klar på torsdag och jag förstår ingenting. Jag vill inte prata med läraren heller för jag har knappt varit där och fan också. Sen är det tjugo andra saker jag har att göra också och jag är så jävla skoltrött. Det här är inte likt mig, jag ska inte bete mig såhär, jag har aldrig gjort det.

Spola fram tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOV! och tänk att du har nästan gjort klart filosofin!

2007-11-06 @ 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback