Men du får gärna komma hit.

Det blev ingen pokerkväll igår. Lite trist, jag hade ju velat vinna! Men det lär ju komma fler chanser. Illa vore annars :o Det borde ske snart.

Ikväll (eller, om typ en timme) bär det av till Bromsten. Nu kom jag precis på att spelet ligger i mammas baklucka. Jättedumt! Hoppas hon lämnat bilnycklarna hemma, för bilen står här utanför i alla fall.. Ååh vad korkat! Jag hittade nyckeln. Visste att jag hade sett den någonstans, men var tvungen att ringa mamma för att ta reda på vart ^^ Fast det blir inte det vanliga gänget ikväll, det är bara jag, Niklas och Madde från grunden. Sen är även Felicia och maddes pojke Philip med. Ska bli kul att umgås med honom, har bara träffat honom och hälsat innan :)

Hoppas även på att den djävulska värken i nedre delen av magen ska försvinna. Det gör verkligen helt stört ont, jag kan knappt gå upprätt. Mamma var nästan påväg med mig till sjukhuset, men vi läste lite på vårdguiden.se istället och kom nog fram till att det inte var njurnågonting. Om det är kvar på måndag tvingar hon mig till vårdcentralen. Jag med. Jag vill inte ha ont =/

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hade en jätte mysig start på kvällen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback