Sömn.

Jag är så bra. Innan klockan hade slagit åtta igårkväll låg jag nedbäddad i min säng. Jag är alltså 18 år. Och går och lägger mig innan åtta.. Det var ganska många år sen jag gjorde det sist ^^ Tittade på Real Madrid - Mallorca och slocknade väl vid nio. Hur skönt som helst. Pappa kom in och väckte mig kvart över nio nu imorse och frågade om jag skulle gå till skolan, vilket jag självklart ska :) Har alltså sovit tolv timmar inatt, och hade pappa inte väckt mig hade det nog blivit ett par till. Om jag inte är pigg idag undrar jag vad som är fel.

Om jag inte hade behövt plugga så mycket idag hade jag lätt följt med Kerstin för att träffa Greta och Nora, världens sötaste ungar.. Men som sagt, jag har inte tid. Fan då, om jag hade gjort, eller i alla fall börjat med svenskan i helgen hade jag ju kunnat göra det. Man får sån energi av barn. Och jag blev glad över att Nora kom ihåg mig från i somras, vi träffades efter midsommar och hon är tre bast. Hon hade frågat efter mig :)

Nu ska jag försöka få i mig någon frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback