Would you cry?

Ligger i min säng (ja, jag har bärbar dator..) och kan inte sova. Vet egentligen inte varför jag gick och la mig, jag var inte trött och är det inte nu heller. Att det är hur många tankar som helst som snurrar gör det ju inte lättare att somna heller och jag loggade in på msn i hopp om att en viss person skulle vara inne. Men så var inte fallet och jag vet egentligen inte varför jag hoppas. Det vi var på väg att bygga upp har försvunnit, men jag vill nog inte inse det. Jag behöver någon som bryr sig, och du gjorde det på ett så bra sätt. Nu är det borta och ja. Det känns tråkigt.

Jag önskar att tiden kan hoppa över ett par månader nu.. Jag har fått nog av det här och framför allt har jag panik över julen. Jag vill verkligen inte men jag vet att den kommer närmre och närmre, hur mycket jag än försöker att inte tänka på den. Jag vill inte fira jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback