A higher power?

Jag är så sjukt trött på att alltid gå omkring och vara irriterad och på dåligt humör. Även om det kanske inte alltid märks så finns det där precis under ytan.. Minsta lilla som går fel, någon som frågar något fel, något som inte går som jag tänkt, något som inte fungerar, någon som är i vägen.. Det kan vara vad som helst och jag det förstör min dag. Visst, jag har nästan alltid varit lättretad, men det här är något annat. När jag är irriterad redan när jag vaknar på morgonen, utan att något hänt, då är det fel. Jag är trött på människor i allmänhet och mig själv i synnerhet. Jag önskar att jag kunde göra något konstruktivt av min vardag och slippa all den här irritationen. Den är jobbig och det är inte så att jag vill gå runt och störa mig på allt och alla. Jag kan bara inte hjälpa det.. Jag borde sova snart.


(Mina händer luktar lacknafta och är helt torra. Men jag har ett svart busskortsfodral. Det är det ingen annan som har.)

Parantes två: (Jag tror att innan det här lovet är slut kommer jag ha skickat ett mail som jag kommer ha ångest för. Men jag tror jag måste skicka det. Jag kan inte andas.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan hålla i handen och göra det tillsammans, funderar på att göra samma sak!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback