Ät en groda. Eller två.

Hua. Snart är den här dagen över. Tack och lov. Den började kort sagt inte bra. Jag var så arg att jag höll på att börja gråta innan jag ens gått hemifrån.. På centralen tänkte jag 'andas, andas' för att inte få damp på folk som inte tänker. Jag klarade mig till skolan utan ett raseriutbrott iallafall, och så skulle vi ha gympa. Jag har insett att det är bra för mig att ha det på morgonen, jag mår bra av att träna och det sitter i ett tag efteråt. Så efter det var jag glad ett tag, till och med så glad att jag gjorde en fin skylt med ett finare frågetecken och den finaste pilen! Men så på kickboxningen kom irritationen tillbaka när min kropp inte gjorde som jag ville. Skönt att ta ut lite aggressioner iallafall. Och skratta åt Thereses dumma kommentarer. "Jag har tappat bort mina ben!"





Men det är inte det, jag vill nog bara ändra sanningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback