"E.T phone home"

Nu har jag insett varför jag varit på så sjukt dåligt humör senaste tiden. Varför jag inte haft någon lust att göra någonting och bara blivit irriterad på allt och alla. Jag har inte tränat! Kände det idag i lokalen, mina aggressioner fick komma ut och nu känns det mycket bättre. Avslappnad i hela kroppen, det är bara magen som gör sig påmind.. Hade tänkt få bort allt plugg till psykosocialt arbete. Men icke. Häftet som är grundläggande för den ena uppgiften har gått upp i rök. Iofs ganska skönt, då jag bara har fyra frågor att svara på. Men irriterande eftersom jag ställt mig in på att göra klart allt och slippa det imorgon. Inte mycket att göra :)

Lyckan var fullkomlig idag när spanskan blev inställd eftersom Tobbe skulle fotas med sin klass. Så jag åkte in till stan och mötte upp Therese. Vi vandrade runt i lite olika butiker och fick lite sjuka idéer och jag köpte en jättefin sjal :) Har letat efter en sån och nu har jag en. Den är gul och vit om någon undrar ^^


Jag har fallit så långt, jag har fallit så långt.
Från vägarnas lyktor och städerna ljus
Från skogarnas väsande, viskande sus
Från åkrarnas jord och från strändernas brus
Kom hem nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback