Filosofi.

Jag bestämde mig redan igårkväll: imorgon ska jag börja med filosofin. Jag ska alltså börja med den idag. Nu. Med en gång helst. Jag har varit vaken en halvtimme och jag har ont i huvudet och halsen men jag ska börja med den. Jag tänker ha kommit en bit ikväll när pappa kommer hit och käkar. Det är bara det att det är så jäääävla trist. Jag undrar varför det är lättare att svika sig själv än andra? Jag menar, om jag inte skulle börja med filosofin idag skulle jag ju svika mig själv. Men det skulle inte vara mer med det. Det är ju inte så att jag kommer att bli sur på mig själv och gå runt och sura hela dagen för att jag blivit sviken. Eller så kanske jag ska göra det.. AAAHH!! Det är ju så förbannat tråkigt! Jävla gamla greker och jävla Peter! (Fast jag är glad över att jag bara har honom i ett ämne. Jag kanske ska se det så istället..) Yes vad kul med gamla greker och yes vad kul att göra den här omöjliga uppgiften!

Jag drömde konstigt inatt. Kanske var det för att jag var råförbannad när jag gick och la mig.. Var även arg när jag vaknade, och allt på grund av mina grannar.. Jag blir tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback