Fokus.

Jag är redan nervös. Om ett dygn är första halvlek snart slut, och då vet jag om jag är bra eller dålig. Redan nu vet jag att jag måste ha en bra dag imorgon, jag måste göra min bästa match för året och jag får inte vika ner mig. Jag vet det, och det är det som gör mig så nervös. Vad händer om jag har en dålig dag? Som den dagen mot AIK, när inget klaffade? Helt en Viksjömatch igen, men med alla beslut rätt. Urban fick mitt självförtroende att växa lite i alla fall, för han frågade mig om jag ville vara ytterback eller stå, och jag kom fram till att jag skulle göra en bättre match som målvakt. Då retades jag lite med Carro och sa att jag fick välja var jag ville spela, varpå Urban säger 'men det får man när man är bäst i laget'. I och för sig menade han det kanske inte på fullt allvar, men ändå. Och två straffar har vi.. Det borde betyda 2-0 redan från start, men fan. Usch vad ont i magen jag kommer ha. Fokus.

Positivt. Positivt. Positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback