I tried so hard to make you smile.

Idag är det tjugo dagar kvar till kent. Och tjugosex till Winnerbäck. Det känns som att jag borde längta till kent först och sen till Winnerbäck, men det är inte så lätt ska ni veta. Jag längtar lika mycket till båda.. Men just nu lyssnar jag på Hagnesta Hill, den engelska versionen, och trots att jag vet att de inte kommer spela några låtar på engelska så kan jag inte låta bli att tycka att det är underbart bra. Det är genialiskt. Att man kan skapa sån här musik.. Det som är bra är att mamma tycker om det också, vilket gör det mycket roligare att laga mat tillsammans med henne (: Fast nu kokar allt, så jag snodde hennes dator ett tag. Fisksoppa blir det för de som undrar. Vilket jag inte tror någon gör ^^

Jag har ett par mål det här lovet som jag ska klara av har jag tänkt. Jag ska läsa ut min bok, jag ska gå och få massage, jag ska träna en jävla massa, jag ska börja med filosofin, göra psykosocialt arbete och svenska och förhoppningsvis ha pokerkväll och kanske till och med åka och bada! Det är vad jag hoppas att jag ska göra. Det enda jag vet att jag kommer göra än så länge är äta middag hos farmor på onsdag tillsammans med mamma, Stefan och Karin. Det blir trevligt. Och jag skriver bara en massa skit enbart för att jag väntar på att maten ska bli klar för jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback