Jag har saknat din röst.

Malte! Världens sötaste unge! Snyggaste byxorna och världens charmigaste skratt. Blott åtta månader gammal, men inte fan skulle han sitta still. Hela tiden fick man gå runt med honom i händerna, eftersom han inte kan gå själv ännu. Åh han var så söt.

Annars har jag och mamma spenderat dagen med att åka vilse. Hua vad vilse vi åkte.. Vi satt stilla i bilen i tjugo minuter för att försöka förstå var vi var, hur vi hade åkt fel och var vi skulle åka. Till slut, efter sammanlagt en timmes bilfärd, kom vi fram. Det var spännande ^^ Kan meddela att när vi åkte hem fick vi en annan väg förklarad för oss, och det tog max 20 minuter. Så, ja, vi åkte jättefel från början.





(Idag är det exakt ett år sen. Jag tänkte på det igårkväll, och satan vad fort det här året har gått. Men jag minns fortfarande, jag minns precis exakt allt. Jag tror inte du har glömt heller. Jag tror att du också har tänkt på det idag. Men på ditt håll. Och jag på mitt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback