Öroninflammation?

Här sitter jag, kan knappt andas, har lock för ena örat och har ont i det andra. Jag är rädd att det är början till en öroninflammation. Det har jag verkligen inte lust med. Jag har bara haft det en gång tidigare i mitt liv. Det var när jag var typ fyra år gammal och gömde mig under köksbordet för att slippa ta medicin. Jag vill liksom inte uppleva samma sak igen, jag har för mig att det var ganska traumatiskt. Dessutom är jag inte hundra på om jag får plats under vårat köksbord..

Jag sitter i alla fall och samlar kraft för en massa saker. Till att börja med att klä på mig och borsta tänderna. Efter det måste jag diska och plocka undan i köket. Sen ska jag åka in till stan och köpa en present till Therese (jag har bästa idén!) och sen ska jag vidare ut till Hammarby Sjöstad för att ragga sponsorer. Just ja, innan jag åker någonstans ska jag dessutom till apoteket och köpa nässpray. Det är jobbigt att sova när man inte kan andas genom näsan ^^ Om jag har överlevt efter allt det här är det tänkt att jag ska åka hem och käka middag, sen ska jag ut till Bromsten på tårtkalas :) Det ryktas om det i alla fall, jag har inte hört någon närmre tid. Men jag är alltid välkommen där, så de blir nog inte arga om jag kommer i otid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback