Please make it go away..

Det är inte kul längre. Ingenting är roligt. Fotbollen hatar jag så mycket just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Skolan har jag inget intresse för längre och varenda uppgift tar emot att göra och varenda lektion tar emot att gå på. Hösten har jag redan tröttnat på. Jag vill inte bo i den här staden, den suger. Allt suger. Jag är bara så förbannat jävla arg.. Jag vet inte vad jag ska göra för att komma ur den här onda cirkeln. Det bara snurrar runt och runt och jag vill inte vara med längre. Jag har blivit snurrig.


Jag hade en chans. En chans att lyfta mig. Att göra något utöver det jag brukar. Jag var tvungen att göra det för att slippa må såhär nu. Jag tog inte chansen. Jag försökte, men den försvann.. Nu kommer det inga fler chanser, tåget har gått. Utan mig. Jag gjorde en medelmåttig, om inte dålig, match. Och det fungerar inte på den här nivån. Och imorgon måste jag gå till skolan. Det suger också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback