Something's just not right..

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep, I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
The webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight


Jag borde göra något vettigt av det här lovet. Hittils har jag bara varit irriterad och koncentrerat mig på att andas för att inte få ett utbrott. Ska snart åka och få utlopp för min ilska på kickboxningen, och det kommer jag få varje dag det här lovet, det känns i alla fall bra. Men jag vill ju ha något nära att se fram emot. Just nu känns 19 dagar väldigt långt borta.. Någon som vill ge mig något att se fram emot, gärna den här veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback