Städa städa.

Jag ska aldrig bo stort. Det är så jobbigt att städa. Det tog mig en timme nu att städa hela lägenheten, och då är den på 58 kvadrat.. Fatta att bo i ett hus på 200.. Om det tar en timme för ungefär 50 kvadrat, då borde det ju ta fyra timmar. Hua! Aldrig i livet =p Jag förstår varför politikerna skaffar svart städhjälp ^^ Men anledningen till att jag städat är bra iallafall, jag får besök ikväll! Vi, fem stycken, försökte komma överens om något på msn. I samma konversation. Och alla är lika konstiga som jag. Ni kan ju tänka er hur det gick.. Alla pratade samtidigt och ingen förstod nånting och stackars Niklas vet inte var jag bor, så Sofia föreslår att han ska åka hem till henne och plocka upp henne där. Då frågar stackarn; men vart bor du då? Haha, det blir intressant att se om någon dyker upp ^^

Igår hade jag en jäkligt kul kväll! Trots att filmen var sämst så var det roligt innan, ett par asgarv och en väldig massa promenader. Jag insåg en gång till att Stockholm är stort, när vi promenerade i tio minuter på samma tunnelbanestation, vi gick från ena sidan till den andra för att komma till Hemköp. Centralen alltså. Heja. Filmen vi såg var den här Chuck and Larry. Se inte den. Full av fördomar (vem är han att bestämma att hans vän ska sluta sörja sin fru bara tre år efter hennes bortgång?) och den var bara äckligt amerikansk med moral på slutet och blä säger jag bara. Dåligt gjord var den också, inte verklig för fem öre och nej.. Jag tror jag börjar bli gammal, jag tål inte såna ytliga filmer längre. Men som sagt, grymt trevlig kväll i övrigt! Tack! <3



Kära J.O. Tack för ditt fina brev! Jag skriver också dikter! - Emil Jensen är bäst.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha "du borde tonsätta dina texter!"

2007-10-15 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback