Vid din sida.

Joakim Berg. Det är något speciellt med hans röst, det är verkligen det. Jag köpte skivan i onsdags, jag lyssnade på halva, sen somnade jag. Jag tyckte inte om det jag hörde, det var alldeles för elektroniskt för min smak. Sen dess har jag inte vågat lyssna, jag har inte vågat tycka illa om kent. kent som varit min räddning så många gånger, kent som sjungit sånger som kunnat vara riktade till mig. Men nu snurrar skivan i stereon igen och det känns bättre den här gången. Det känns bra i magen att höra Jockes röst och de finurliga texterna. För texterna är desamma, texterna och hans röst har inte ändrats. Det är bara ljudet runt omkring som är annorlunda. Jag tror att jag måste bortse lite från det, för jag är inte van. Även jag förstår ju att de inte kan göra skiva efter skiva som låter likadant. Om jag fick bestämma skulle alla skivor låta som Hagnesta Hill. Och det går ju inte ^^

Idag har jag och en massa andra firat Therese! :) Det var trevligt, jag kom precis hem därifrån. Jag har inte riktigt de krafter jag har i vanliga fall. Men jag fick skjuts hem av Patrik i alla fall, det var lite spännande. Jag och Sara var lite rädda ifall vi skulle komma hem med livet i behåll eller inte ^^ Men det gick så bra så, vi (Patrik) åkte bara fel några gånger och kallade det för guidad tur (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback