..

Oj vad jag inte borde skriva här nu.. Jag är inte ens arg, jag är bara uppgiven. Dessutom hatar jag fotboll. Därför borde jag inte skriva här nu.

Gråt inte älskling, det gör så ont att se dig såhär
Det jag sa betyder ingenting, jag ska alltid stanna kvar här
Gråt inte älskling, vad vore jag om du inte fanns?
Igår betyder ingenting, jag ska berätta allt när jag får en chans
Du är större än du tror, du är större än du tror
Du är större än du tror, du är större än du tror

Gråt inte älskling, du vet att du och jag har varit här förut
Vi kommer hit igen, det som händer hände för länge sen
Gråt inte älskling, låt inte någon se dig svag
De kommer ta ifrån dig allt du har..
Du är större än du tror, du är större än du tror

Gråt inte älskling, det du ser betyder ingenting
Om du vaknar, somna om
Allt du får är det du drömmer om, allt du får är det du drömmer om
Du är större än du tror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback