Bara för att..!

Nu blir det här ett 'bara föratt' inlägg..

Bara för att..

.. Jag inte orkar duscha.
.. Jag redan ÄR blöt.
.. Jag har fått sms från Namibia.
.. Domaren var sämst.
.. Jag aldrig mer vill spela ytterback.
.. Jag springer för långsamt.
.. Jag nog ska titta på När lammen tystnar sen.
.. Jag aldrig såg den en gång hemma hos Niklas när jag var typ elva..
.. Jag saknar att ha tio meter hem om kvällarna!
.. Man inte behöver vara bäst på allt enligt Therese.
.. Det spöregnade hela matchen.
.. Det är kul att trycka på enter hela tiden.
.. Jag kommer ha ont i mina ljumskar imorgon.
.. Min fantasi börjar sina nu..
.. Jag verkligen borde duscha..
.. Jag tänker sjunga högt i duschen.
.. Det borde vara spansk fotboll på tv, men det är hästar istället.
.. Allt bara blir sämre och sämre. Det var bättre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback