Dagens.

(Förlåt, jag vet att jag ska plugga, men jag är bara tvungen..)

Hahahahaha. Jag har kent.nu som startsida, och det som möter en trött Cissi när hon öppnar internet är en bild på en häst med rosa bakgrund, i princip. Så jävla fult. Tyvärr är det omslaget till nya skivan. Men jag ska väl hitta nåt bra i den bilden också sen någon dag.. När man sen klickar på bilden, kommer man till en till, och den hade kunnat vara fin. Men nu ser kent så jävla töntiga ut så det går bara att skratta åt det med :D Det som är fint är att de står på en massa rosor som är utlagda. Men då passar det inte att vara helt svartklädda, ha skinnjackor på sig och framför allt inte ha stora solbrillor. Nej, det såg bara knäppt ut :D Men ja, nu blev jag lite glad iallafall, skivsläppet känns närmre och nu ska jag plugga psykosocialt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback