Emil Jensen..

Ni som vet att en mur bara är en bro på högkant
Och det som är som det är inte måste vara konstant
Ni som hör rop på hjälp när ingen annan hör det
Gör det ni gör men aldrig får nåt för det
Låter ni bli finns ingen annan där som gör det

Ni som går dit ni går utan att någon annan styr er
Ni som får era sår utan att ni blir martyrer
Ni som drömmer men aldrig blundar för det som händer
Glömmer era fiender, men aldrig vänner
Hjälper människor ni inte känner

Ni är inte vackrast i världen, världen är vackrast i er
Och det är inte i era ögon, det är i vad ni ser


Ni som skrattar er fram till sjukt seriösa

Ni som får folk att undra om ni borde få gå lösa

Ni som alltid gör fel och aldrig är perfekta
Spelar inga spel och skit i det korrekta
Som vågar vara snea och defekta

Ni är inte vackrast i världen, världen är vackrast i er
Och det är inte i era ögon, det är i vad ni ser

Åh, hur ni lyckas inspirera
Får mig att vilja orka mera
Utan att jag känner mig sämre eller måste prestera
Åh hur ni lyckas exaltera
Får mig att orka vilja mera
Det hörs på era röster, det lyser igenom
När man ser er

Så ni är vackrast i världen
Världen är vackrast i er
Och jag ser det i era ögon
Där ser jag vad ni ser


Kommentarer
Postat av: Malin

:D Bäst. Jag har lånat två av hans skivor av Jenny. Ska lyssna på dom någon dag ^_^

2007-09-10 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback