I don't want you.

Jag skrev ett inlägg men jag tog bort det. Ingen idé, inget viktigt. Gah, få det här att försvinna. Jag vill bry mig, jag vill vara engagerad och jag vill tycka att allt är roligt!

Fan.


Jag tror jag behöver komma iväg. Det är den tiden på året. Jag vet vad som kommer, men jag försöker ignorera det. Jag vet vad mörkret och hösten gör med mig och trots att jag längtat efter den här hösten tror jag att jag börjar ångra mig nu.. Jag vill inte. Låt mig bo i ett varmt och ljust land. Jag är inte gjord för det här. Inte för den här staden. Jag vet att jag kommer flytta härifrån en dag. Men jag tänker inte flytta till Göteborg i alla fall. Jag vill helst aldrig mer se den staden. Tack! Tack du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback