It's sad. So sad.

Herregud vad jag har skrattat. På en spanskalektion. Det låter helt stört, jag vet, men idag var det så jävla kul :D Eller som Oliver sa; det blir vad man gör det till. Och vi gjorde det himlans roligt. För jag kan berätta att det inte är det lättaste att slå upp ord när man är helt övertrött och aldrig hittar några bokstäver i lexikonet.. Men det vi skrattade mest åt var Hacha. Det är yxa. Alla Olivers meningar handlade om hachor =p Hua, övertröttshumor så det bara skriker om det. Vi var väl tvungna att kompensera för den omåttligt sega filosofilektionen. Två timmar redovisande och diskussioner och frågor som bara gick runt runt utan att någon sa nåt vettigt. I streck. Utan rast. Höll på att avlida.

Sen efter spanskan var och Oliver så uppe i varv att vi ville spela pingis. Här kommer ännu en fördel med att vara trea; man får låna pingisbollar när det egentligen inte finns! Höhö. Jag var annars bäst, hämtade upp underläge 4-12 till vinst med 21-16. Oliver kan verkligen inte vinna över mig, även om vi spelar bättre pingis nu än i våras. Han har nog gått en kurs hos Mårten i skåne ^^

Elin ringde precis, och jag lovade att skriva om henne ;D Jag tycker jag nästan alltid gör det :o Lovar att skriva om henne alltså, inte skriver om henne. För det gör jag ju bara när jag har lovat. Eh. Iallafall så ska vi lösa problemet om vad vi ska göra vårat projekt om imorgon. Det blir spännande. Vi har en del idéer, men ja. Det är mig och Elin vi pratar om.. =p (Jag lovade även att skriva nåt som hon blev glad av. Såhär: Jag vet att allt kommer ordna sig och att det kommer vara piss ibland och att du nästan kommer sakna ihjäl dig. Men jag vet även att du är en så pass stark människa som gått igenom mycket, och ingenting talar för att du inte ska klara även det här. Självklart kommer jag bland många andra finnas vid din sida hela tiden och fånga upp dig när du faller. För att du är bäst.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback