Lasse <3

Den här dagen har bara blivit bättre och bättre efter lunch. Felicia har i sin kamera ett bildspel på hur mitt humör har förändrats under dagen.. Nu är jag glad i alla fall! Först blev jag gladare när vi köpte lakritssnören som vi varit på jakt efter hela sommaren. Sen när vi stod i kö och var jättenervösa. Sen när vi träffade Lasse var jag jättejätteglad. Efteråt också. Sen berättade Malin att hon fått låna Emil Jensens mellansnack, vilket innebär att jag också kommer få innehållet från den skivan :) Snart ska jag sätta mig och lyssna på Daugava och efter det ska jag plugga engelska. Det här kommer gå jättebra tror jag. Om jag inte får depp-anfall av skivan. Det som har skrivits om den har typ varit att den är lite ledsam. Men ja.. Jag måste ju lyssna. Jag kan ju inte plugga engelska innan :o

(Eh, jag har två konversationer på msn. Båda är jättekonstiga. I den ena pratar vi om att jag ska gifta mig med Lars Winnerbäck och jag ska ha frack och han klänning och lockigt hår. I den andra pratar vi om att Emil Jensen har kysst Alf Svensson. Han klädde tydligen ut sig till en tant i tv och gick fram och kysste honom. Jätteudda.)

                   image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback