My pain walks down a one way street.

Hur kommer det sig att man aldrig kommer från skolan när man egentligen slutar..? Jag och Felicia lämnade stället vid ett kanske, och då slutade vi tjugo i elva.. Men vi hade trevligt, tro inget annat :D För vem hade stannat om vi haft tråkigt? Vi försökte lura fler att skriva på Vemdär-listan, men de verkade lite tveksamma.. Det är faktiskt jättemånga som har skrivit på, första pappret är helt fullt och det andra är väl på god väg att bli det (okej det är tre-fyra namn på det, men det kommer, det kommer!). Vi lekte lite i ett grupprum och målade litegrann och sjöng och sådära.

Jag har sovit nu på eftermiddagen, i hela två timmar. Det var väldigt skönt, jag behövde det. Tyvärr är jag alldeles för medveten om att jag egentligen måste plugga, för jag kommer aldrig ha tid. Men nu har jag inte heller tid, jag ska snart gå och laga mat eftersom jag råkat lova att jag ska göra det varje fredag.. Är inte ens hungrig men det är väl ett annat problem. Typ mammas =p

Om någon känner för att komma hit och spela spel ikväll med mig och Felicia är ni väldigt välkomna! :) Bring something to eat and everything will be fine ;D


Kommentarer
Postat av: FESSE

RING MIG!!

2007-09-07 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback