Onsdag!

Jag skulle äta rivna morötter på cafét som ligger ovanpå Åhléns i stan. Så när jag går ut på uteserveringen går jag förbi någon som har lite rött hår och jag tänker 'det var lite likt Lars Winnerbäck' men funderar inte mer över det. Men han måste sett på mig att jag var winnerbäckfan, för han ropar 'du där' och syftar på mig. Först då ser jag att det faktiskt är han och går fram. Han frågar om inte jag skulle vilja göra honom en tjänst. På hans konsert ska han ha några tjejer, typ fem - tio stycken, på scenen under ett par låtar, och undrar om jag vill vara en av dem. Det är klart jag vill det, och han frågar om min mail. Han skriver fel ett par gånger, men till slut blir det rätt. Hans manager som sitter bredvid var asrolig och skrattade åt det mesta. Till exempel åt deras DJ som satt vid bordet bredvid, en äldre man i 50-års åldern. När vi pratat lite tackar Lasse för att jag vill vara med, jag tar en bild på honom och säger att vi ses på onsdag. Vi skakar hand och jag går och äter upp mina rivna morötter.

Jag blev så himla besviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm..

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud du gjorde mig besviken också o_O Satt och tänkte "fan vad coolt!" och så läste jag det sista xD

2007-09-22 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback