Önska kostar ingenting, säg vad du vill haaa

Hahah, det gick precis förbi en tvåa utanför grupprummet som pratade med sin kompis. "Men jag är jätteduktig, jag har mvg i alla ämnen. Jag är jättebra på basket också!" Vilken tur för honom att han är bra på basket liksom ^^

Nu ska jag fördriva en hel timme i skolan. Helt ensam. Ingen ville stanna kvar med mig =/ Funderar på att gå ner till kafét och köpa en sallad och hitta på nåt spännande.. Haha, jag kan låna en film av Daniel och sätta mig i förrådet och se på film :D Eller bara sätta mig i lärarrummet och klaga över min situation. Eller tvinga Max att spela pingis med mig. Eller bara sitta här i min ensamhet och lyssna på musik. Det låter bäst. Kafét nästa! Sen jävlar ska jag träna. Hade idrott imorse och det var fan jobbigt. Men jag och Elin var bäst på att peppa varandra ^^ OST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback