Så göra vi när vi krossa hammarby

Jag är så jävla glad!

Jag har varit glad hela dagen, kanske har det berott på att jag och Felicia var så jävla smarta på filosofin, trots att Peter inte förstod att vi var smarta.. Han skrattade bara. Jag älskar filosofi, för det finns inget rätt eller fel. Dessutom är allt relativt. Ett bra ämne (:

Men nu snurrar det i huvudet, det dunkar och fötterna gör sig påminda om att de finns. För att inte tala om halsen. Men det är värt det. Det är så jävla värt det. AIK vände och vann, de tog tag i sig själva och visade de där jävla bajarna var skåpet ska stå. Och det är så jävla skönt. Jag har sagt det förut; det går inte att beskriva för någon som inte vet hur det är. Men underbart, det är vad det är. AIK lekte och vid 2-1 var kaoset ännu mer kaos än vid 1-1. Jag älskar AIK.

(Måste bara tillägga Andreas beskrivning av gamle Svante. Den var så klockren.

Svante Samulsson, är 3,10 lång och väger 30 kilo... Har bollkontroll som en snedvuxen dromedar och får en boll i pannan titt som tätt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback