Sämst.

Det här var fanimig det sämsta jag sett sen de åkte ner i Superettan.. Så sjukt jävla dåligt. Vad fan hände med anfallsspelet som varit AIKs vapen? Vad fan hände med alla löpningar och all rörelse? Nu var det pensionärsfotboll och de gick omkring på planen. Tio passningar i backlinjen sen en tjongboll upp till ingen alls. Hela första halvlek. I paus tänkte vi att de måste fått en utskällning och att de skulle komma ut med ny energi. Det börjar bra, Rubarth gör jobbet och skapar en del farligheter, men inte fan hjälper det. Efter en kvart ser det lika dåligt ut igen och jag förstår att GAIS är nöjda med 0-0. Det är inte jag. Så in i helvete missnöjd är jag. Nu har vi gett bort guldet i år igen och bara för att så mycket som möjligt ska gå fel kommer det hamna hos djurgårn. Jag lovar. Men nu hejar jag på Kalmar istället. Det enda underhållande som hände den här matchen var väl när Norling bytte ut Patrik Karlsson och satte in Nicklas Carlsson på topp.. Det var nära att gå vägen, men ingenting, ingenting, studsade AIKs väg idag. Skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback