We had a promise made.

Haha, jag är så jävla bäst. Skulle skriva engelskan och hade skrivit inledningen och ett stycke. Alltså skulle det skrivas tre stycken till. Problemet var bara att jag efter dessa två stycken var uppe i typ 190 ord.. Tre stycken på 60 ord? Skulle inte tro det va =p Så det var bara att börja om från början, plocka bort och fixa om. Till slut fick jag alltihop att bli iallafall 260 ord. Det kan inte vara sååå noga.. Om det är det tänker jag inte vara med ^^

Jag är glad :) För att jag klarade engelskan idag med och kanske för att jag har lite endorfiner kvar i kroppen. Det där man får när man tränat nivet ^^ Fan jag kommer ha överskott på såna den här terminen.. Det här var det fjärde passet på tre dagar. Men jag trivs än så länge och lovar att göra motstånd när det blir för mycket. Om det blir för mycket.

Nu är jag ännu gladare och ska snart äta fruktsallad med min pappa. Först ska vi smida planer.

Kommentarer
Postat av: Äjlyn

mohahah många planer i luften ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback