Composure.

Det finns en anledning till varför jag inte har skrivit här på ett par dagar. Eller, det finns antagligen flera anledningar, men den mest talande är att blogg.se är så extremt segt på kvällarna att det inte går att logga in i princip.. En annan anledning kan ju vara att jag trots allt blivit 19 år nu. Jag kanske har växt ifrån det här med att blogga :o Jag har liksom inget vettigt att skriva längre.

Men jag skulle kunna berätta vad jag gjort de senaste dagarna. Jag har varit i skolan. Jag har inte kunnat varken träna eller spela korpenmatch, eftersom jag blev akutsjuk i två dagar. Nu är jag i princip frisk igen. Hur mysko som helst. Det ligger verkligen en förbannelse över de där korpenmatcherna! Jag SKA inte få spela, så enkelt är det. Men nästa torsdag, då jävlar Rebecka, då ska jag vara med och äga ;D Jag vet att alla saknar mig ^^

Imorgon ska jag gå upp klockan sju. Det ska inte bli så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback