Det är omöjligt.

Det känns bra att jag redan har gett upp. Jag kommer aldrig klara att skriva den vetenskapliga uppsatsen, det är bara att inse. I alla fall inte om det ämne jag har just nu. Det är för stort och det är framför allt för svårt. Det är elva dagar kvar och jag har inte börjat. Men jag kan inte börja, jag vet inte vad jag ska göra, jag vill bara skita i det. Samtidigt vet jag att mitt mvg hänger på den här uppsatsen, jag måste göra bra ifrån mig. Jag kan inte skita i det. Jag måste göra det, jag måste på något sätt, någonstans, hitta inspiration, motivation, kunskap, ork och intelligens till att skriva den här vetenskapliga uppsatsen på elva dagar. Jag vet att jag inte kommer göra det. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra åt saken. Inte den blekaste.. Jag vill bara gå och lägga mig, sova och vakna igen när allt det här är över. När min jävla födelsedag är över, när alla jävla deadlines är över, när skivor och studenten är över och när jag kan få andas igen. För jag orkar inte, jag har ingen lust, jag vill inte. Inte någonstans. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback